Special car nissan

Monday, September 20, 2010

sve je ona meni download in Hi vista

sve je ona meni download in Hi vista


Laku noc ljubljena zeno 2. Doslo vreme da se kum izuva 3. Da te moje ove noci vidi 4. Tvoje oci garave 2. Ne rusi mi srecu, nepoznata zeno 2. Zelela si dva prstena 1. Jednom sam i ja voleo 2. Dvije mladosti za ljubav smo dali 1. Da si srecna pisala mi ne bi 2. Voli me, grli me, mladost ce proci 2. Voljesmo se al se ne uzesmo 4. Da si srecna pisala mi ne bi 10.Ljubavi vladaju svijetom 1. Najljepsu haljinu veceras obuci 2. Kad bi ruke bjele 2. Ti si mi za srce prirasla 8. Cao srce, nema vise 1. Zavoleh te za jednu noc 2. Kazi joj da si me video 3. Samo ti mi nedostajes 1. Smeskaj se, smeskaj 2. Greska ti je oprostena 3. Vredelo je ziveti za tebe 2. Ta zena koju volim 1. Jos me ima 2. Na srce mi ljubav pala 10.Lejla 1. Gledam suze na dnu case 2. Vina dajte mi 1. Evo dolazim 2. Jednom sam i ja volio 4. Idi, idi sada 1. Zlata 2. Govore mi da se zenim 1. Siroce 2. Oziljci 2. Ako se vrati ona 2. Sve mi smeta, sve na tebe seca 1. Zasto, zasto 2. Ja je necu kleti 1. Dusu svoju sladi 2. Ja ne znam da se pretvaram 3. Ti si covek moj 8. Ti si me izdao 1. Zemjo Makedonska 2. Marike mori bela Vardarke 10.Koga se mazese sto ti se cinese 1.Snosti si pominav 12.Sestra brata kani 13.Sudbo moja, sudbino 1. Ah moj Aljo 2. Gdje si, da si moj golube 4. Ako umram il zaginam 2. Gledaj me, gledaj libe 10.Petlite pejat 1.Davaj me mila mano 12.Snosti si minah pominah 13.Prstem ti vrakjam milo libe 14.Dodji libe dovecer SEVDAH NADAHNUT ZIVOTOM.SLOBODOM 196 by Muamer 1. Safet Isovic - Moj dilbere 2. Havica Heco - Oj golube, moj golube 3. Lepa ciganka 2. Gdje si, gdje si sada 2. Ostavi devojko zenjenog coveka 2. Zbog mene si majko osedela rano 1. Lepa Jelo, vrati se u selo 2. Sto te nisam sreo dok sam momak bio 1. Kad bih znao gdje me sreca ceka 2. Zivela Jugoslavija 2. Ti si meni sve sto imam 2. Ko ce da me tesi 3. Ko te krade iz mog srca 1. Ti si me ce s kala 2. Marija 2. Zbog nje 10.Ti si bila 1.Ti si ta - Sama sam, sama - Ljubila sam tebe, ljubila - Veruj meni, verovacu tebi 1. Da, da, da 2. Da li ti je dusa srecna 6. Sve sam pare popio 2. Da smo hteli mi 3. Lazi sam ti oprostio 4. Si Si Si 1. Sve je moje tvoje 2. Plakao sam 10.Dobar dan tugo 1.Boze cuvaj tu zenu 12.Nema vise nicega 13.Nemam ja toliko kofera 14.Imas me u saci 1. Bit ce nesto od nas dvoje 2. Sta mi vrijedi sve 4. Zasto nocas pijes 2. Ziva rana 2. Ti si meni bila sve 2. Kroz veo ti vidim suze 1. Svi mi sreco grijesimo 2. Ne volim te vise 4. Stade zivot ne mice se 2. Ne reci mi zbogom 1. Gotovo je sve 2. Dadoh ti sve 1. Gubitnik 2. Naspi druze ti jos jednu 4. Zgazila mi srecu 1. Popio bih otrova 2. Jos sam blesav da ti vjerujem 8. sve je ona meni download sve je ona meni download in Hi vista
Tags:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]



<< Home